رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120

رادیاتور پنلی 120

یکی از تجهیزات رایج گرمایشی در ساختمان‌ها به ویژه منازل مسکونی،‌ رادیاتورها هستند. نسل سوم رادیاتورها را رادیاتورهای پنلی (Panel Radiator) تشکیل می‌دهند.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 از یک یا دو پنل تشکیل شده است. این پنل به منظور انتقال حرارت آب گرمی که در داخل رادیاتور جریان دارد، در داخل فضای ساختمان استفاده می‌شود. عمده مکانیزم انتقال حرارت در رادیاتورها، مکانیزم جابه‌جایی است.
رادیاتور پنلی ایران رادیاتور محصول جدیدی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا  تولید و عرضه شده است. اشغال فضای کم ، طراحی زیبا، سبکی از مهمترین ویژگی های است که باعث شده رادیاتور پنلی ایران رادیاتور در زمره محبوب ترین رادیاتور های گرمایشی قرار بگیرد.

رادیاتورهای پنلی یا رادیاتور پانلی نسل جدیدی از تولیدات در زمینه تجهیزات گرمایی هستند و به انتقال گرما و حرارت در محیط‌های مختلف می‌پردازند. این نوع رادیاتورها اغلب مسطح هستند و انرژی‌های تابشی را به محیطی درونی انتقال می‌دهند.

مهم‌ترین مزایای رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120

رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور متشکل از لایه‌های فولادی هستند و بخش بیرونی آن‌ها نیز جنس پلی استری دارد و به همین جهت ضریب زنگ زدگی، خراشیدگی و خوردگی‌های مختلف، کاهش داده شده است.

رنگ بدنه خارجی رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور معمولا سفید است .رادیاتور پنلی ایران رادیاتور به نسبت رادیاتورهای دیگر جدیدتر است و فناوری به کار گرفته شده در آن به گونه‌ای است که بتواند ایرادات نسل‌های قبلی رادیاتور را جبران نموده و این نوع از رادیاتور را با کیفیت بیشتر و کارایی بهتر عرضه کند.

روند کار رادیاتور پنلی ایران رادیاتور این گونه است که آب گرم بیرون آمده از بخش موتورخانه یا پکیج در داخل پنل ها می‌چرخد و کانکتور نیز هوای گرم ایجاد شده از جانب آب گرم موجود در پنل را در محیط پخش می‌کند.

یکی از بهترین فلزها برای ساخت رادیاتور، فلزِ فولاد است. اکثر رادیاتورهایی که در منازل قدیمی کار گذاشته شده‌اند هم از همین جنس هستند. دلیل انتخاب این فلز برای ساخت رادیاتور، ارزان بودن آن نسبت به باقی فلزها و همچنین قابلیت شکل پذیری عالی آن است.

مقاوم در برابر ضربه و زنگ خوردگی

ظرفیت حرارتی بالا

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری دارای دو صفحه فولادی کاملا متقارن بوده که به موازات هم نصب شده اند. طراحان این رادیاتور با تعبیه دو مبدل حرارتی بنام کانوکتور در بین این دو پنل توانسته اند تا حدود زیادی ظرفیت حرارتی آن را بالا ببرند.

نحوه عملکرد این مبدل های حرارتی بر اساس جا به جایی هوا است که با فعالیت خود به سرعت گرما را از آب گرم گرمایشی دریافت کرده و به محیط انتقال می دهند.
ظرفیت حرارتی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری 1980 کیلوکالری بر ساعت است و ابعاد آن به ارتفاع 555 و طول 1200 و ضخامت120 میلیمتر می باشد.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری از فلز تشکیل شده است تا این فلز به سبب ویژگی رسانایی قوی خود، گرما را بهتر و بیشتر منتشر کند. به عبارت دیگر چین خوردگی‌های موجود در بدنه رادیاتور که از جنس فلز هستد (مثلا فلز چدن)، رسانایی سطح بدنه را افزایش داده و میزان تماس با هوا را نیز بالا می‌برد و گرم شدن محیط را تسهیل می‌بخشد.

رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور به بهترین و مناسب ‌ترین شکل ممکن باعث پخش کردن گرما در محیط‌هایی با سقف بلند می‌شوند، چرا که تنها به گرم کردن قسمت‌های نزدیک رادیاتور (منبع گرما) اکتفا نکرده و تمام قسمت‌های فضا را پوشش می‌دهند.

ظرفیت حرارتی بالا

مقاوم در برابر ضربه و زنگ خوردگی

تست فشار رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 9 بار بوده که مقاوم در برابر ضربه و دارای 10 سال گارانتی گروه صنعتی ایران رادیاتور می باشد.
فولاد زنگ می‌زند. برای همین رادیاتورهای پنلی، ممکن است به علت زنگ زدگی نشتی بدهند و زود خراب شوند. البته، راه‌ حل‌هایی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن‌ها، مراقبِ رادیاتورهای خود باشید.

در رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری به این مشکل برنمی‌خورید، زیرا تمامی رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور با لایه‌ای از پلی استر پوشانده شده‌اند که باعث طول عمر رادیاتور فولادی شما می‌شود. در واقع شما یک رادیاتور با کیفیت، ارزان با طول عمر زیاد خواهید داشت.

عدم ايجاد گازهای سمی ناشی از سولفاته شدن فلز

تجهیزات گرمایشی قدیمی خطراتی نظیر گازگرفتگی و آتش سوزی را به همراه داشتند. اما در رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری این مسئله با طراحی مهندسی درست و دقیق برطرف شده است. لذا درجه امنیت این تجهیز در مقایسه با نسل‌های قدیمی‌تر بسیار ارتقا پیدا کرده‌است.

سازگار با انواع سيستم حرارت مرکزی و انواع پکيج دیواری

مسئله تنظیم دما به صورت دلخواه یک موضوع مهم دیگر است که به کمک رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری می‌توان به آن دست پیدا کرد. به کمک ترموستات تعبیه شده در رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور می‌توان دما را در سطح مطلوب تنظیم نمود.

  نظافت آسان 

تمیز کردن رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری به دلیل جنس فولادی آن‌ها راحت‌تر است و کمتر باعث سیاه شدن دیوار می‌شوند. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری از جنس فولاد است و همین باعث می‌شود که اندازه هواگیری در این رادیاتورها کمتر از انواع دیگر رادیاتورها باشد.

طراحی زیبا

 امروزه مسئله طراحی دکوراسیون داخلی منازل از جایگاه بسیار ویژه‌ای در نزد عموم مردم برخوردار است. لذا تاسیسات مکانیکی که در داخل محیط ساختمان باید تعبیه شوند نیز به ناچار باید خود را با این مسئله سازگار کنند. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری از ویژگی ظاهری مناسبی برخوردار هستند و معمولا از این نظر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده‌اند.

 رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی را می‌توانید در مجاورت سطح زمین به صورت افقی نصب کنید .

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری دارای سطحی یکپارچه و بدون درز هستند و ظاهر آنها با دکوراسیون خانه های مدرن امروزی همخوانی دارد.

زیبایی یکی از فاکتورهایی ست که رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری در مقایسه با سایر رادیاتورها دارا میباشد. جلوه پری و زیبایی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 موجب سازگازی با اکثر طرح های دکوراتیو شده و طراحی مدرن آن مختص خانه های لوکس می باشد.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120

نصب و راه اندازی آسان

هزینه نصب این رادیاتورها پایین و نصب آنها نیزسریع و آسان میباشد.

قیمت مناسب

قیمت رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری در مقایسه با سایر رادیاتورها از جمله پره ای کمتر است. زیرا جنس این رادیاتور از فولاد است و قیمت فولاد به نسبت آلومینیوم به کار رفته در رادیاتور پره ای پایین تر میباشد. بنابراین رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور علاوه بر زیبایی از نظر اقتصادی نیز مقرون بصرفه هستند.

راهنمای خرید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری
کسانی که قصد خرید رادیاتور را این نگرانی را دارند که چه نوع رادیاتوری بخریم، بحث داغ این روزهاست که باعث شده خیلی‌ها ندانسته از رادیاتوری استفاده کنند که تناسب وسایزکافی رو با متراژ ساختمانشان نداردِ و در آخر این تصمیم نادرست سبب خرابی زودتر دستگاه پکیج و گرم نشدن ساختمان می‌شد اما واقعاً چه رادیاتوری بهتر است؟

اگر تاکنون فکری برای سیستم ‌های گرمایشی خود انجام نداده‌اید، وقت چندانی ندارید. نکته مهم اینجاست که در عین نزدیک بودن موج سرما، نباید برای تهیه وسایل گرمایشی عجله داشت چراکه این اقدامات نیازمند یک  تحقیق کلی و مجمع در رابطه با  سیستم‌های گرمایشی باشد. هیچ‌کس هم دوست  ندارد  بدون اطلاع وارد بازار شود و چشم‌بسته یک وسیله گرمایشی را تهیه کند.

به‌طورمعمول کاربرد رادیاتورها با توجه به جنس آن‌ها متفاوت است. ازجمله کاربردهای رادیاتور می‌توان به استفاده از آن در منازل جهت انتقال حرارت و آب گرم رسیده به داخل ساختمان اشاره کرد.

 برای اینکه فضای شما به بهترین نحو با رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری گرم شود، باید به اندازه محیط و شرایط آب و هوایی ، موقعیت نصب ساختمان و نوع کاربرد و مصرف آن توجه داشته باشید.

 پس حتما اندازه فضای خود و موقعیت آن را در نظر بگیرید. اگر رادیاتور شما کوچک باشد، حتی اگر تمام تلاش خود را هم بکنید، نمی‌تواند خانه‌ی شما را گرم کند.

 همچنین اگر رادیاتور بزرگ باشد، مجبور خواهید شد که بعد از چند ساعت، پیچ رادیاتور را ببندید. برای همین در انتخاب رادیاتور حتما به اندازه فضا توجه داشته باشید.

معمولا رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی  متری فضا تا 20 متر مربع را گرم میکند.

محل نصب مناسب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120

نباید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری را به واسطه مبلمان یا اجزای دیگر خانه احاطه کنیم.تعبیه کردن قفسه‌ای کوچک در قسمت فوقانی رادیاتور سبب انحراف مسیر گرما و حرارت می‌شود.در صورت عدم هماهنگی و یکنواخت بودن گرما در قسمت‌های مختلف رادیاتور، می‌توان احتمال داد که هوا در داخل رادیاتورها زندانی شده باشد؛ پس برای ممانعت از ایجاد چنین مشکلاتی، هواگیری مرتب رادیاتورها ضروری به حساب می‌آید.

بهتر است رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 120 سانتی متری در جوار دیوار های سردتر ، زیر پنجره ها و کنار درهای خروجی قرار گیرد.رادیاتور ها نباید در زیر قاب های تزیینی یا پشت پرده ها قرار بگیرند. سایز رادیاتور باید با اندازه خانه متناسب باشد.در صورت وسیع بودن محیط خانه استفاده از چند رادیاتور کوچک بجای یک رادیاتور بزرگ بهتر است.

رادیاتور پنلی 120 سانت

مشخصات فنی

unit

پنلی

ظرفیت حرارتی

Kcal/h

1980

آکس

mm

500

ارتفاع

mm

555

عرض

mm

1200

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *