دسته‌بندی نشده

حوله خشک کن ایران رادیاتور

امروزه با پیشرفت علم و فناوری در جهت تولید وسایل و تجهیزات کاربردی مورد استفاده درمنزل به منظور کاهش هزینه های مصرفی، رضایت مندی دراستفاده از این تجهیزات رو به افزایش است که به عنوان مثال میتوان به حوله خشک کن اشاره کرد.

حوله خشک کن نوعی رادیاتور است که اغلب درفضاهای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار میگیرد. از شاخص ترین آن‌ها می‌توان حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور را نام برد که علاوه بر ظاهر زیبا و ظرافت درطراحی، دارای نصب آسان و اشغال حداقل فضا در سرویس های بهداشتی را دارا هستند.

پس برای آشنایی بیشتر با مزایای این وسیله‌ی حرارتی ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتور هاي آلومينيومي، پكيج شوفاژ هاي ديواري و انواع مشعل(خانگي و صنعتي) در خاورميانه مي باشد و يكي از سه شركت برتر توليد كننده رادياتور هاي آلومينيومي در سطح جهان و يكي از سه شركت برتر توليد كننده مشعل هاي صنعتي در جهان است

رادیاتور حوله خشک کن از لوله‌ یا پره هایی تشکیل شده و با حرکت آب درون این لوله‌ها یا پره ها حرارت آب گرم به محیط می‌رسد و باعث بالا رفتن دمای محیط می‌شود. حوله خشک کن‌ها در محیط حمام یا سرویس بهداشتی استفاده می‌شود.

از حوله خشک کن‌ها می‌توان برای خشک کردن حوله‌ها، دستمال‌ها و لباس‌های کوچک استفاده کرد.

انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور شامل دو دسته balnum  و oasis می شود.

حوله خشک کن balnum از لوله های گرد و حوله خشک کن oasis از پره های تخت تشکیل شده است.

حوله خشک کن ایرانرادیاتور

مزایای حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis

با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار، قطعاً برند سازنده‌ی کالا یکی از مهمترین نکات برای خرید محصول با کیفیت به شمار می رود که برند ایران رادیاتور یکی از بهترین تولید کنندگان در این عرصه است و تمامی محصولات خود را با مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تولید و روانه‌ی بازار می‌کند.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis از جنس آلومینیوم می باشد.

حوله خشک کن‌ های آلومینیومی بسیار زیبا و شکیل هستند و تاثیر به سزایی بر دکوراسیون حمام می‌گذارند.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis برای خشک کردن لباس نیز می‌توان استفاده نمود.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis  از ورق‌های نازک آلومینیوم تهیه شده که باعث شده تا سبک‌وزن‌ترین نوع حوله خشک کن موجود باشد.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis به نسبت سایر حوله خشک کن‌های موجود در بازار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد که باعث شده تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشد.

رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور مدل OASIS دارای طراحی خاص می باشد، فضای کمی را اشغال می کند و وسیله مناسبی برای خشک کردن حوله و البسه نم دار می‌باشد.

می توان از آن براحتی در حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمود.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis در اندازه ها و تعداد پره های متفاوت تولید می شود و قابل استفاده در انواع فضاها با متراژهای متفاوت می باشد.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis وابسته به سیستم گرمایشی آب داغ منزل هستند و عبور آب داغ از درون پره ها موجب گرم شدن آن‌ها می شود‌ ولی به خاطر وابستگی این نوع حوله خشک کن‌های oasis به سیستم گرمایشی منزل این مدل از حوله خشک کن ‌ها عملاً در تابستان کاربردی ندارند.

بررسی و آشنایی با مزایای حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis این امکان را به ما می‌دهد که با اطلاعات کافی و خیال راحت جهت انتخاب و خرید این محصول اقدام کنیم.

انواع حوله خشک کن ایران رادیاتور

 صرفه جویی در هزینه و انرژی

یکی از مزایای حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis صرفه جویی و کاهش هزینه‌های مصرفی است که می توان آن را برای گرمایش محیط در فضاهای کوچک به جای رادیاتورهای معمولی نصب کرد.

سازگاری با کیفیت های متفاوت آب

طراحی حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis گونه ای است که با انواع کیفیت‌های آب درمحیط‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف سازگارهستند.

جلوگیری از رشد قارچ‌ ها و کپک ‌ها

یکی از از نکات قابل توجه در مورد حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور توانایی این دستگاه در کنترل رطوبت فضا و حفظ دمای مشخص جهت از بین بردن کپک‌ها و قارچ‌هایی است که اغلب در محیط‌های مرطوب رشد می‌کنند.

قیمت مناسب

حوله خشک کن‌ایران رادیاتور oasis ، دارای قیمت‌های معقول و متفاوتی هستند و شما با انتخاب وخرید آن قیمت بسیار مناسبی را پرداخت خواهید کرد.

مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

حوله خشک کن‌ ایران رادیاتور oasis  بسیار سبک است و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و اغلب با رنگ کوره‌ای سفید پوشش داده می شود.

نصب آسان

در داخل بسته بندی هر بلوک رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis، بست دیواری به همراه درپوش کور و درپوش هواگیری نیز ارائه می شود و از آنجا که کانکشن اتصال این مدل رادیاتور ها ½ می باشد، نیازی به استفاده از درپوش ماسوره تبدیلی نداشته و شیرهای رفت و برگشت مستقیم به خود رادیاتور متصل می شوند.

بنابراین شما پس از تهیه رادیاتورهای حوله ای ایران رادیاتور oasis، به تنها لوازمی که برای نصب این حوله خشکن ها احتیاج دارید، تنها یک دست شیر رفت و برگشت می باشد.

مزایای حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis

بازده حرارت بالا

مقادير گرمادهي هر بلوک از رادياتورهاي حوله خشک کن Oasis  رادیاتور بر مبناي دماي آب ورودي به رادياتور معادل 75 درجه سانتيگراد و دماي آب خروجي 65 درجه از رادياتور و دماي هواي اتاق معادل 20 درجه سانتيگراد در نظر گرفته شده است.

طراحی زیبا

طراحی زیبای حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis  آن را به یک وسیله دکوری زیبا نیز برای استفاده در دکوراسیون تبدیل می‌کند.

آویز

یکی از کاربرد های حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis استفاده از آن در مکان هایی است که محل مناسبی برای آویزان کردن لباس موجود نیست که امروز با آپارتمانی شدن ساختمان ها این کمبود به فراوانی مشاهده می شود.

با استفاده از حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis شما می توانید به جای چوب لباسی و پیدا کردن مکانی برای آویزان کردن لباس ها از این دستگاه بهره ببرید.

صرفه جویی در هزینه و انرژی

ویژگی های حوله خشک کن‌ ایران رادیاتور oasis 

  • آلومینیومی
  • کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه
  • طراحی ساده و وزن کم
  •  بازده حرارتی بالا
  • تنوع اندازه مناسب با محیط شما
  • کنترل دمای محیط و حفظ رطوبت
  • پوشش مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • استفاده از رنگ های اپوکسی پودری و رنگ ثابت
  • ضد زنگ بسیار با دوام و براق
  • قابلیت نصب انواع شیر ترموستاتیک
  • گرمایش از طریق آبگرم موتور خانه و پکیج
  • بک سال گارانتی تعویض
  • تحمل فشار تا 5 بار

نکات نصب حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis

 

از دیگر نکاتی که قبل از خرید دستگاه حوله خشک کن حتما باید به آن توجه کنید، توجه به ابعاد حمام و محل نصب دستگاه است.

اگر حمام منزل شما کوچک است باید حتما از حوله خشک کن‌های کوچک خریداری کنید؛ زیرا در غیر این صورت حمام شما بیش از حد گرم و غیر قابل تحمل خواهد شد.

چنانچه حمامی با متراژ بزرگ دارید باید توجه کنید که برای گرم کردن آن نیاز به حوله خشک کن‌های بزرگ دارید.

حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis نصب به نسبت راحتی دارند‌؛ با این حال هرگونه اشتباه در نصب، موجب اثر گذاری منفی بر بازدهی و عملکرد دستگاه می شود.

پس به شما توصیه می‌کنیم نصب را به یک متخصص بسپارید؛ اما با این حال اطلاع از موارد زیر خالی از لطف نیست.

در صورت نیاز سرویس بهداشتی به بازسازی و رنگ آمیزی حتما این کار را قبل از نصب حوله خشک کن oasis انجام دهید.

جهت جلوگیری از هدر رفتن گرما دیوار پشت حوله خشک کن را عایق بندی کنید.

حوله خشک کن oasis را در سردترین نقطه از حمام یا سرویس بهداشتی نصب کنید؛ برای مثال نزدیک به در و پنجره بهترین مکان برای نصب دستگاه می باشد.

برای نصب حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis  بر روی دیوار باید فاصله استاندارد از کف که چیزی حدود ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است را رعایت کنید.

به فاصله دستگاه از دیوارهای اطراف و سایر موانع و وسایل موجود در محیط توجه کنید که این فاصله باید حداقل به اندازه ۱۰ سانتی متر باشد.

به طور معمول شیر رفت و برگشت در حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis  در قسمت پایینی دستگاه قرار می گیرد.

تشخیص ورودی و خروجی حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis  یکی از نکات اصلی در هنگام نصب است که به طور معمول، شیری که در قسمت راست قرار میگیرد به عنوان ورودی و شیر سمت چپ در نقش خروجی شناخته می شود؛ ولی این موضوع بستگی به نوع لوله کشی هم دارد و باید در هنگام نصب به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور oasis  13 پره مدل OASIS 80/50 مخصوص حمام و سرویس بهداشتی معمولاً برای گرمایش حمام های کوچک (کمتر از 6 متر مربع)کافی است (در صورتی که حمام مذکور در طبقه زیر سقف پشت بام یا دارای پنجره بزرگ نباشد) در این صورت بدیهی است به نسبت افزایش متراژ باید از رادیاتور حوله خشک کن بزرگتر استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *