اسپلیت و داکت اسپلیت

مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور 24000

مزایا و معایب اسپلیت ایران رادیاتور 24000

کولر گازی یا اسپلیت اختراعی بود که زندگی مردم را متحول کرد به طوری که امروزه مردم در خانه و یا محل کار و حتی در ماشین از آن استفاده میکنند و لذت میبرند.

وجود کولر گازی برای رانندگان ماشین سنگین و ترانزیت که ساعت های زیادی را زیر نور و حرارت شدید آفتاب در فصل تابستان رانندگی میکنند ضروری است

 اسپلیت که با نام کولر گازی و همینطور کولر اسپلیت نیز شناخته می شود یکی از تاثیر گذارترین و جدید ترین تجهیزات در گرمایش و سرمایش فضاهای داخلی محسوب می شود.

اسپلیت ایران رادیاتور 24000 که یکی از رایج ترین سیستم­ های تهویه مطبوع(HVAC)  برای ساختمان­ های مسکونی، اداری و تا حدودی تجاری به شمار می رود، سال های زیادی است که در کشور مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

اطلاع از چند مطلب مهم می تواند کمک شایانی به افرادی که قصد خرید اسپلیت را دارند می کند که گرفتار تبلیغات دورغین بعضی شرکت های وارد کننده نشوند.

کولر گازی ایران رادیاتور 24000

تهویه مطبوع یعنی کنترل دما، رطوبت و گرد و غبار به همین دلیل اسپلیت ایران رادیاتور 24000  از جمله تجهیزات تهویه مطبوع به شمار می رود. از ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتور می توان به صدای کم در حین کار، طول عمر بالا و مصرف بهینه برق اشاره نمود.

با شروع فصل گرما بهترین کار استفاده از کولرهای گازی اسپلیت ایران رادیاتور است.

اسپلیت ایران رادیاتور 24000 با قدرت خنک کنندگی بالا در فصل گرما و حتی حالت گرمایشی در فصل سرما بهترین گزینه هستند.

اسپلیت ایران رادیاتور به عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود در بازار ایران می باشد. 

با توجه به این که فرآیند تولید و ساخت اسپلیت ایران رادیاتور با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود.

 به همین خاطر باعث کاهش خطاهای انسانی، افزایش ضریب ایمنی و سطح کیفی دستگاه، افزایش بازدهی، راندمان و بهره وری سیستم های تهویه ایران رادیاتور می شود.

مزایا و معایب اسپلیت ایران رادیاتور 24000

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور 24000

اسپلیت ایران رادیاتور 24000  مزیت های فراوانی دارد، با توجه به گرمای شدید مناطق مختلف ایران در فصل تابستان شما در منزل یا در ماشین یا در محل کار می توانید با استفاده از کولر گازی دمای دلخواه خود را داشته باشید.

مناسب فضا تا 50 متر مربع

اسپلیت ایران رادیاتور 24000  مناسب برای فضای تا 50 متر مربع ( ارتفاع سقف 3 متر) و با قابلیت ایجاد  سرمایش و گرمایش به بازار عرضه می شود.

بدنه مقاوم و محکم

از دیگر مزایای کولر گازی ایران رادیاتور می‌توان به بدنه ساخته شده از فولاد الکترولیتی اسپلیت با روکش ضد زنگ اشاره کرد.

در واقع با خرید این کولر گازی می‌توانید در محیطی مرطوب از آن استفاده کنید، و نگران زنگ زدن بدنه استیل آن نباشید.

مناسب انواع شرایط آب و هوایی

قابلیت استفاده از اسپلیت ایران رادیاتور در رنج دمایی 7- تا 45+ درجه سانتی گراد به عنوان یک تکنولوژی فوق العاده می باشد که  باعث می شود، تا بتوانید از اسپلیت ایران رادیاتور در مناطق سردسیر و گرمسیر استفاده کنید.

کمپرسور قوی

کولر گازی ایران رادیاتور  مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا ژاپن می باشد.

در ساختار این دستگاه جهت تبرید، از گاز R410 که گازی سازگار با  محیط زیست می باشد استفاده شده است.

اواپراتور و کندانسور کولر گازی  ایران رادیاتور دارای فین های طلایی جهت  مقاوم سازی در برابر خوردگی می باشد. کولر گازی ایران رادیاتور با  دارا بودن  گرید مصرف انرژی A  تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی و در نتیجه  کاهش هزینه ها خواهد داشت.

اسپلیت ایران رادیاتور 24000

قوی بودن خدمات پس از فروش

نمایندگی خدمات پس از فروش برای تعمیر و نگه داری اسپلیت ایران رادیاتور زیاد است.

در دسترس بودن قطعات هنگام سرویس و خرابی دستگاه، نشان از قوی بودن خدمات پس از فروش این دستگاه است.

کنترل رطوبت و دمای محیط

گرما و رطوبت شدید محیط میتواند تمرکز ذهنی را به شدت کاهش دهد، به حدی که ساده ترین کار ها را تبدیل به یک کار طاقت فرسا کند.

اسپلیت ایران رادیاتور 24000  میتواند دمای ایده آل شما را در گرم ترین فصل سال فراهم کند و همچنین رطوبت محیط را تنظیم نماید که این امر باعث آرامش و تمرکز ذهنی شما عزیزان میشود.

اسپلیت ایران رادیاتور  به دلیل ایجاد دمای استاندارد در محیط، از تعریق بیش از حد  بدن و کم آبی و در نهایت گرما زدگی شما جلوگیری میکند.

اسپلیت ایران رادیاتور قابل نصب در کلان شهرها و مناطق  دارای آلودگی هوا و مناطق با رطوبت بالای هوا می باشد.

صرفه جویی در انرژی

مصرف کمتر برق از ویژ گی های خوب اسپلیت ایران رادیاتور می باشد که ۲۵ تا ۷۳ درصد درمصرف برق صرفه جویی کرده که یکی از بزرگترین مزایای این سیستم است.

صدای کم

صدای کم و زیبایی پنل های دستگاه و هماهنگ شدن با سیستم های روز دنیا باعث شده اسپلیت ایران رادیاتور 24000   بسیار مورد توجه خریداران گرفته است.

سرمایش و گرمایش

کولر گازی ایران رادیاتور سیستم سرمایش و گرمایش مستقلی را (مانند کولر آبی و پکیج آب گرم) به لحاظ کنترل مصرف برای هریک از واحدهای ساختمان ایجاد می­ کند.

 در حالی که در صورت استفاده از سیستم هایی مانند چیلر مرکزی، VRF و دیگ آب گرم، چنین امکانی وجود نخواهد داشت.

کنترل مستقل دما

بر خلاف سیستم های دیگر با استفاده از  اسپلیت ایران رادیاتور امکان کنترل مستقل دما در اتاق یا فضاهای مختلف ساختمان وجود دارد.

به طوری که به ازای تعداد یونیت های داخلی نصب شده در ساختمان، می توان شرایط دمایی متفاوتی را متناسب با سلیقه و نیاز افراد ایجاد نمود.

معایب اسپلیت ایران رادیاتور 24000

نداشتن اسپلیت ایران رادیاتور 24000 شما را از یک لذت همیشگی محروم میکند، بنده به شما توصیه میکنم اگر توان مالی دارید حتما کولر گازی مناسبی را برای محل کار یا منزل خود تهیه کنید تا بتوانید لحظه های شاد و لذت بخشی را در کنار خانواده سپری کنید.

درست است که اسپلیت ایران رادیاتور 24000 یک وسیله فوق العاده و کاربردی برای ما انسان ها میباشد، ولی اگر طرز صحیح استفاده از آن را ندانیم ممکن است برای ما مشکل ساز شود.

مزایای اسپلیت ایران رادیاتور 24000

قیمت بیشتر نسبت به سیستم های قدیمی

هزینه خرید بالاتر اسپلیت ایران رادیاتور 24000 نسبت به سیستم های قدیمی تر که این افزایش هزینه از ۲۰ تا ۴۰ درصد قابل تغییر است.

کاهش رطوبت محیط

مکانیسم اصلی اسپلیت ایران رادیاتور بر پایه کاهش دما و رطوبت محیط میباشد، حال اگر این امر بیش از حد استاندارد انجام شود ممکن است به دلیل نبود هیچ رطوبتی در محیط منزل شما دچار کم آبی شوید که برای جلوگیری از این اتفاق باید دمای اسپلیت ایران رادیاتور 24000 را طوری تنظیم کنید که به صورت مداوم کار نکند، برای مثال درجه 25 میتواند یک درجه ایده آل باشد.

برای جلوگیری از این مشکل وقتی از بیرون به منزل می آیید برای روشن کردن اسپلیت ایران رادیاتور دمای 22 الی 25 درجه سانتی گراد را انتخاب کنید و ترجیها در مقابل باد مستقیم اسپلیت ایران رادیاتور قرار نگیرید تا دمای بدن شما با محیط سازگار شود و سپس با خیال راحت از هوای خنک و دلچسب اسپلیت ایران رادیاتور لذت ببرید.

یکی از تاثیرات منفی قرار گرفتن طولانی مدت در معرض کولر گازی خستگی است.
این خستگی میتواند افزایش تدریجی CO2 باشد درحالی که اکسیژن محیط نیز رو به کاهش است.

برای مقابله با این مشکل ، گاهی اوقات اسپلیت ایران رادیاتور خود را خاموش کنید ، پنجره ها را باز کنید و بگذارید هوای تازه به صورت مستقیم به داخل محیط منزل یا محل کار جریان داشته باشد.

تک پنل بودن

ساختمان­ هایی با متراژ بالا، استفاده از یک یا دو یونیت داخلی جوابگوی نیاز ساختمان نخواهد بود و این در شرایطی است که با اضافه شدن یونیت های داخلی دیگر، ناگزیر بایستی یونیت های خارجی دیگری نیز پیش بینی شوند.

از طرفی با توجه به اینکه حداکثر فاصله بین یونیت داخلی و خارجی (به دلیل جلوگیری از افت فشار زیاد جریان مبرد و کاهش راندمان دستگاه) می بایست رعایت شود، بکار گیری یونیت های خارجی دیگر در فاصله­ ای مناسب، آن هم در فضای عمدتاً محدود خارج از ساختمان، اجرای چنین سیستمی را در ساختمان های بزرگ با مشکل مواجه می کند.

ضمن آنکه ممکن است ظاهر ناخوشایندی را برای ساختمان نیز ایجاد نماید.

در حالی که در سیستم­ های مرکزی مانند چیلر و تا حدودی VRF چنین محدودیتی وجود نخواهد داشت.

مصرف انرژی بیشتر در گرمایش

استفاده از کمپرسور در کولر گازی برای ایجاد گرمایش در فصل سر ما به منزله مصرف برق قابل توجهی خواهد بود و این در حالی است که سیستم های رایج گرمایشی (رادیاتور) با مصرف گاز شهری، انرژی مورد نیاز خود را جهت تولید آب گرم، تأمین می کنند.

معایب اسپلیت ایران رادیاتور 24000

مشخصات اسپلیت ایران رادیاتور 24000   

  • سرمايشی و گرمایشی
  • مناسب فضا تا 50  متر مربع
  • دارای گاز مبرد R410 a (دوستدار محیط زیست)
  • کمپرسور روتاری GMCC توشیبا  (دور متغیر)
  • اوپراتور وکندانسور با فین های طلایی مقاوم در برابر خوردگی  
  • دارای فیلتر آلودگی هوا مناسب برای کلان شهرها
  • دارای برچسب انرژی A
  • نصب رایگان
  • 5  سال گارانتی کمپرسور (یونیت خارجی) و 2 سال گارانتی یونیت داخلی
  • مجهز به نمایشگرهای LED با وضوح بالا و کیفیت عالی

مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور با بهرهگیری از فن های پیشرفته و فناوری های مدرن، امکان سرمایش موٍٍثر و بهینه در فضاهای مختلف را فراهم میکند.

با طراحی هوشمندانه و بهرمندی از کمپرسور های با کیفیت بالا، این دستگاه ها عملکردی بهینه در مصرف انرژی کمتری دارند.

علاوه بر این سیستم تحت تکنولوژی این کولر ها از قابلیت های اقتصادی مانند انرژی افزا و تایمر برخوردار هستند که میتوانند به کاهش مصرف برق و هزینه انرژی کمک کنند.

به طور کلی کولر گازی ایران رادیاتور با عملکرد بالا، کیفیت ساخت برتر و انرژی مصرفی کم، یک گزینه ایده آل برای خنک کننده فضا های مسک.نی و تجاری است.

دیدگاهی در مورد “مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور 24000

  1. محمدی گفت:

    باسلام بنده یک کولرگازی ایران رادیاتور خریدم ای کاش نمی خریدم تا حالا دوبار گاز خالی کرده و ضمنا مصرف بالای برق 2 میلیون امده مدل30هزارمیباشد

    1. جناب ملکی گفت:

      با سلام . لطفا جهت رفع مشکل با 1600 تماس بگیرید

  2. حسین نیابتی گفت:

    با سلام
    دو ساله دارم از کولر گازی ایران رادیاتور برای گلفروشیم استفاده میکنم
    چون پول برق برام مهم بود مرتبا مصرفشو چک میکردم
    و کاملا بهینه داره مصرف میکنه
    ازش راضی هستم

  3. علی لهراسبی گفت:

    من برای خونم 2 تا کولر گازی 12 و 24 ایران رادیاتور خریداری کردم توی این یکسال فعلا اذیت نکرده.مصرف برقش هم عادی میباشد . من راضی هستم از خریدم

    1. جناب ملکی گفت:

      در سال های آتی نیز همینطور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *